poniedziałek, 21 marca 2016


                                  TRENDY SEZONU WIOSNA-LATO 2016                            Jakie trendy modowe czekają na nas w tym sezonie? Od kilku lat można zauważyć, że do mody wraca wiele elementów ubioru sprzed kilkunastu a nawet kilkudziesięciu lat. Projektanci coraz częściej tworząc swoją kolekcje szukają inspiracji w przeszłości. 
Oto kilka z nich:

CHOKER-czyli moda z lat 90

Często można zobaczyć go na szyi Kendall Jenner, Rosie Huntington-Whiteley 
                                                                              Chiary Ferragani, czy Gigi Hadid  


OFF SHOULDER TOP-czyli moda z lat 70
Do mody powraca również bluzka z opuszczonymi ramionami. W tym sezonie znajdziemy ją w każdej sieciówce. Możemy ją często zobaczyć w stylizacjach Kendall Jenner czy Hailey Baldwin. 

BOMBER JACKET-czyli moda z lat 90
Idealna kurtka dla tych którzy cenią sobie wygodę i sportowy styl. W tym sezonie noszone były prze niezliczoną ilość gwiazd, pojawiły się na wielu pokazach mody w każdej wersji. Noszona miedzy innymi przez siostry Jenner, Gigi Hadid czy Care Delevingne.


 CAP-czyli moda z lat 90
Czapka z daszkiem mimo, że kojarzy nam się ze sportem, modą męską coraz częściej jest spotykana jako dodatek nawet do tych najbardziej eleganckich stylizacji. Właśnie w niej często możemy zobaczyć m.in. Kylie Jenner, Rihanna ale także polskie blogerki modowe takie jak Jessica Mercedes czy Maffashion.
 

1 komentarz:

  1. Jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba. Post z kolorami włosów najbardziej przypadł mi do gustu, bo zawsze marzyły mi się takie odcienie na mojej głowie. Myślę, że będę tutaj zaglądac, a w międzyczasie zapraszam do siebie, chociaż mój blog jest o czym innym :) http://julczim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń